eda_97 sidre molfix pure&soft çok güzel kesinlikle 4 aydır kullanıyoruz hiç pişik yapmadı ve koruyuculuğu çok iyi
Sasymuffin sidre Benim oğlumda sleepy de bir çiş yapmaya ağlıyordu alıyorduk hemen birkaç farklı bez denedik en son molfix te kaldık çok memnunuz. Daha emici ve yumuşak bir yüzeyi var ıslaklık bırakmıyor öyle. Şimdi ben değiştirmesem taşana kadar sesi çıkmayacak çocuğumun😂
yagmurum_53 tavsanuykusu o bende de oluyor anladığım aynı şey ise böyle şeffaf kçük küçük jeli si gibi bişy dimi çok dolduğu zaman Bezi o şeklde görüyorum bazen
tavsanuykusu yagmurum_53 evet aynı şeyden bahsediyoruz yani kaliteli bi bez ama neden böyle oluyor ki
Havva450 livanurvealpinannesi61 kaç paket alıp kullandınız her seferinde de yaptı mı.yoksa bir paketten dolayı oldu da başka almadınız mi
livanurvealpinannesi61 Havva450 bütün paketler de aynı sorun oldu 6 paket 3 numara 4 paket 5 numara kullandım hep sızdırdı
Tugceeeek Prima aktif bebek çiş kokusunu dışarıya veriyor sleepy poposunu kızartıyor molfix mavi paket çok kalın geldi bana şuan premium care kullanıyorum aşırı memnunum bebiş rahat o rahat olunca bende rahatım birde molfix pure soft deneyeceğim onun yorumları da çok iyi premiuö care benziyo diyorlar deneyeceğim. Sizde ancak deneyerek bebişinize iyi gelen bezi bulabilirsiniz 😊
yagmurum_53 tavsanuykusu bilmiyorum gerçekten benm için önemli olan pişik yapmaması ve sızdırmaması çok cddi bir problem değil bnce ama prima gbi adını duyurmuş bir marka için bnce sorun
Mavilioglum Minnosanne06 ben rahat etsin diye takıyorum , kilosundan değil şuan 5.300 kg ama çok rahat iz vs.de yapmıyor taşmada olmuyor memnunuz 😁
AngelMotherr Minnosanne06 10 aylik nasıl 3 no ya ben 5 kullanıyorum rahat etsin diye sonra gittim molfix puresoft aldım 4 numara o bile bende gözümde küçük geliyor snlam veremedim🤣
Merve1967 Prima premium care kullanıyorum. Aşırı memnunum. Molfix mavi palet de denedim onuda beğendim.
PeekaBoo_ Mavilioglum aynen sleepy kalıpları küçük biz 22.günde 2 numaraya geçtik elimdeki paket bitsin 3 numaraya geçmeyi düşünüyorum bakalım denicem eğer büyük gelmezse ondan devam edicem 35 günlüğüz. Sleepy natural kullandım çok iyiydi ama siparişte bir karışıklık olmuş 2 ve 3 numaralar sleepy ekstra olarak geldi emiciliği pek iyi değil natural daha güzeldi
Mavilioglum PeekaBoo_ ekstra lar çok ince zaten ondan 1 kere aldım deneme amaçlı pişman olmuştum. ben 3 ten memnunum şuan 5.300 kg iz de yapmıyor taşma vs. De hiç olmuyor zaten 😁