Kaansmomm bende prima kullanıyorum 8 aylık bebeğim denediğim organik bezlerin hiçbirinden memnun kalmadım çok sızdırma yaptı. Geçen hafta minies deneme amaçlı 30’lu aldım külot bez şuanlık hiç sorun yaşamadım sanırım temelli minies markasına geçeceğim zaten önerilenler listesinden temiz içerikli. Şu zamana kadarda yenidoğan ıslak mendilini kullandım üstüne tanımam kalınlığo dokusu içeriği miss gibi miss