Ezgi20 benim kizim da park besik kullandi ki en guvenlisi ve sagliklisi o o yuzden cok iyi. Ben sizi bir postta etiketledim bildirimi gelmedi saniyorum. O postu bir kontrol edin lutfen. Orada daha detaylı anlattim butun yorumlarımı okumanizi tavsiye ederim. Ilk 3 gun su yukarida yazdiklarimi yapabilirsiniz, sonrasinda besige alacaginiz surece gecebilirsiniz. Ama bunu da diğer postta anlatmistim. Cok detay var o yuzden yazamiyorum tekrar hepsini 😊