Yusufum0633 Allah’a sığınmak ve bol bol dua etmekten başka elden birşey gelmiyor canım baştan Allah’a sonra doktorlarımıza emanetler. Yaşama sevincimi kaybettim bende bebeğim 6,5 aylık babamın hastalığını öğrendiğimizde 4aylıktı daha. hergün bizimleydi babamlar onlar gittiğinden beri oğlumun bile hali tavrı çok değişti. Dedesine babasından daha çok gülerdi hala öyle babamın onunla oynamaya gücü olmasa da oğlum hep dedesine gülüyor. hep ağladım İnan hep gözümün yaşı dinmedi ağlarken bebeğimi oynatmaya çalıştım ama bebekler hissediyor bana tuhaf tuhaf bakıyordu huysuzlanıyordu sonra ona hissettirmemem gerektiğini anladım daha dikkatli davrandım. İyileşecekler Allah’ın izniyle. ben de babama çok düşkünüm o benim ilk aşkım kahramanım onu suan hasta haliyle görmek canımı çok yakıyor kılına zarar gelmesin istiyor insan. Hepsi sınav rabbim hayırlara çıkarsın yaşadığımız ger zorluğu. Şifalarını tez vakitte versin tüm şifa bekleyenlerin.