Yusufum0633 Ayca009 Canım 25 yaşından sonra her yıl kontrol yaptırmak lazım işte annemin ablasında vardı yani 1. Derece akraba da varsa risk faktörüsün
Yusufum0633 Lunaluu Anneminki sıçramış zaten doktorda demiş tek yumurtalıkta olsa temizler alırdık ama karın zarında var demiş
Lunaluu Yusufum0633 benim babamda iki defa kanser atlattı şimdide kalp yetmezliği var ama hiç bir zaman olumsuzluğa düşmedik. Güçlü olmaya çalışın moral çok önemli iyi düşünün iyi olsun. Allah acil şifa versin annene❤️
Yusufum0633 Denizanasi92 Zaten öyle yapcam dua edecem anneme iyi bakacam başka elimden hiç bir şey gelmiyor çok zor gerçekten
Denizanasi92 Yusufum0633 babam kanseri 3 kez yendi. Moral ve doğru beslenme ile. Tabi bir de ecel🙏🏼 Daha sonra trafik kazasında kaybettim. Hayat böyle işte bize düşen her olay karşısında sabır gösterebilmek.
Nehirkkk Yusufum0633 metanetini koru lütfen. Gerçekten yakınen görmüş biri olarak söylüyorum asla umudu yitirmemek lazım annen için en Önemli şey moral şuan.
Merakliannecik Canım bi arkadaşımız kanserdi 1 yıl oluyor. Rahim di o da. Karına vs de sıçramış. Ankara’da çok iyi bi doktora gittiler. Kadın kemo gördü şuan şükür iyileşti. Arada bi kontrole gidiyor o kadar. Saçları dökülmüştü şimdi tekrar uzattı. Merak etme yani Allah’ın izniyle iyileşecek.
momybaby Irmakprensesinannesi ee zaten fazla yenmemesi gerekiyor bu bilinen bi sey. siz fazla yemeyin diye öneri de bulunacakken sanki zarari varmis gibi bahsediyosunuz. bu bi kul hakkıdir. belkide alabilecegi sifanin onune gecmis oluyosunuz. ayrica burada bi cok kişiye de yanlis bilgi aktariyosunuz. soz konusu saglik ise insan bin kere dusunup bi kere konusacak. balin kansere etkisi bilimsel arastirmalarla mevcut. bunlar internette detayli anlatilmis. kestane hali vs bunlar sifadir. umarim tekrar insanları yanlis bilgilendirmezsiniz.
Irmakprensesinannesi momybaby kestane balı cam balı bunlar tabiiki yararlı Bn kızımda 1 çat kaşığı kdr yedirmeye çalışıyorlar 13 aylık olduğumuz için ama sevmedi sevdirmeye çalışıyorum anzer balı deli bal olarak geçiyor öyle syliyim kul hakkına girmiyorum çok dikkatli yenmesi gerekiyor blki detay vermediğim için srn olmuştur
Denizyazici Yusufum0633 Seninle bnde yaşadım okurken bu acıyı birbucuk yıl önce yılbaşı gecesi doktordan aldığım habere gittim babanız akciger kanseri dediler acımadan pat diye yere yığıldım eşim ne olduğunu anlamadı sonrası hoş değil bir bucuk ay sonra 14 şubatta ellerimizden kaydı gitti aniden bu sürecte ne yaşadığımızı ne cektiğimiz bir biz birde Allah biliyor. Senin anneninki farklı bir tür inşallah iyi olur kurtulur Rabbim bu acıyı kimseye düşmanım bile yaşatmasın. 😥😥😥
Deniz32 Gerçekten çok zor bende çok sevdiğimiz bir yakınımızın kanser olduğunu dün öğrendim, bizde iyi bir doktor arıyoruz varsa bildiğiniz iyi onkologlar isimlerini yazsanız kanser hastası yakınlarıda araştırsa, allahım Şafi ismiyle hepsine şifa versin
Yavrugeyikinannesi Yusufum0633 Annem yıllar önce bana hamileyken bu hastalığa yakalanmış doğum esnasın ortaya çıkmış. İki günlükken beni bırakıp tedavi için Ankara’ya gitmiş iki ay boyunca beni hiç görmemiş. Bir tane yumurtalığı alınmış kemoterapi görmüş. Bu hastalıkta moral çok önemli. Annenize destek olun moral verin. Benim annem çok genç yaşta bu hastalığa yakalanmış Allah kimseye yaşatmasın. Ama çok şükür şimdi gayet sağlıklı. Rabbim annenize şifa versin başınızdan eksik etmesin. Şimdi teknoloji çok daha ilerlemiş imkanlar olanaklar daha fazla. İnşallah tez zamanda şifa bulur.🙏🏻
Miekka Yusufum0633 Allah yar ve yardımcımız olsun bacım annelerimizin acısını göstermesin inşallah duamdasınız🙏
Tgbh28 @Yusufum0633 bence kemoterapi ile dondurup sonra ameliyatla temizlerler canım Allahın izniyle iyi olucak 🌸🙏🏻
berenkus_ Yusufum0633 seni benim kadar kimse anlayamaz kanserden kaybettim annemi düğünümü iptal ettim annemle kaldim cok uzun sürmedi malesef ben daha konduramazken ki özel hastanede yoğun bakımda calisiyorum ama konu annen olunca ne evre ne başka bise kaybettiğim gune kadar hep kotu bi ruya gibi geldi durumun ciddiyetini kabul etmek istemedim bize kanser malesef cok ilerlemisti tedavi şansımız artik bitmişti birsey yapamadık sana ne tavsiye verebilirim bol bol resim özellikle video cunku ben annemi kaybettim ve en çok sesini özledim insallah atlatır bunlar da annenin ne kadar güçlü bi kadin olarak atlattigi hastalığında size bir ohh be dedirtir bi tebessüm ile bu video ve resimlere bakmak nasip olsun insallah bizim kanserin türü cok kötüydü cok sinsi ve cok hızlı ilerliyordu hicbirseye cevap vermiyordu arkadaşımın annesi suan kanseri atlattı umarim senin annen de atlatır bol bol yanında ol üzülmek çözüm değil annemle gezmedigim kadar gezdim şehir değiştirip gezdik o derece ne yapmak istiyorsa yapmaya çalıştık son ana kadar hiçbir zaman umudunu kaybetme hatta annem cok titiz bi kadin temizliği falan bıraktık salonun ortasında 2 sigara bile yaktık hayatin insanlara neler getireceğini bilemeyiz her günü son günün gibi yasa bol bol op kokla anneni suan bile hayatta bugünün tadını çıkar yarin ne olacağını kimse bilemez yarin icin kahretmeyin kendinizi
Yusufum0633 berenkus_ Dua ediyorum haklısın yarın ne olur bilmiyorum ama napcağımıda bilmiyorum sanki bi uçurumun kenarındayım ne geri nede ileri gidebiliyorum
ZmrNsa09 Yusufum0633 Canm bizzat esim kanseri atlatti 1 ay once cok sükür..hayatimin en zor 6 ayini yasadm rabbim kimseye yasatmasn esimin teyzeside 80 yasinda yumurtalik kanserini atlatti daha yeni ilk ögrendign zamanlar dünya basina yikilmis gibi hissediyosun ama Allah sabrini veriyo biliyomusn bu hastaliga bile alistiriyo seni..bol bol dua et annene cok iyi bak moralini yükset tutmaya cals insallah en kisa zamanda rabbim sifa versin
Wolverine momybaby Cahil bilgiler degil, anzer balı kanser hastalığına tedavide büyük destekci ama her bünye kaldiramayabilir. Bal tutması (zehirlenme) deniyor. Olabiliyor yani böyle çok vaka var.