Kızlar doğum yapalı 7 buçuk ay oldu tamam sezeryandan sonra göbek kalıyo diyorlar bide normalde de kilolu bi kadınım ama artık zayıf biri üzerindekilerimin yakışmasını istiyorum dışardakiler veya herhangi biri için deşil kendim için güzel alımlı zayıf biri olmak istiyorum göğüslerim sarktı karnım var basenlerim var doğumdan sonra ilk hafta tam 10 kilo vermiştim ama sonradan ben tekrardan ameliyat olmak zorunda kaldım enfeksiyon falan filan neyse o ameliyatı oldum olalı ne göbek gitti ne yağlar gitti yemiyorum valla yemek yemiyorum yok ki bi ara oğlumun alerjisi vardı süt diyetine girdim hiç bişey yemedim hastanelik bile oldum aç kalmaktan ama yine de şu kilo gitmedi nabıcam toparlayıcı südyenler bakıyorum ama kendi bedenimi bilmiyorum ki toparlayıcı inceltici taytlar bakıyorum ama güvenemiyorum nabıcam diyet de yapamıyorum olmuyo valla çok üzülüyorum. Bide artık topuklarım ayaklarım ağrımaya belim ağrımaya başladı annem de diyo kilodan oluyo bınlar zayıflaman lazım diyo emzirdiğim için bi ilaç çay da korkuyorum içmeye ne yapacam ya