s_kavalci her bebek farklıdır asla kıyaslama yapıp kendinizi üzmeyin ya da çocukları yaristirmayin eğer olduğu yerde dönüyor ise problem yok demektir 18 aya kadar normal karşılanıyor pozitif düşünelim zaman verelim herseyi yeni öğreniyorlar onlar içinde zor 🤭
DennizsMommy s_kavalci yok be kıyaslama falan yapmıyorum isterse hiç emeklemesin benim derdim başka 🙊😂
Morningstar DennizsMommy her bebek emeklemezki kimisi emeklemeden kalkar yürür annesi emeklemek bı büyüme kriteri değil belki senin ki o şekilde gitmekten memnun ☺️
DennizsMommy Morningstar çok memnun kesinlikle yok canım ben emeklemıyor diye takılmıyorum sürekli sürünmesi sprun teşkıl etmesinde hiç dert değil
Eflin-Eda DennizsMommy evet çok tatlı oluyorlar parkelere vura vura geliyor benimkide sap şap sanirsin büyük insan geliyor ordan bı bıdık cikiyo😂 evet bide hızlı gidiyorlar nasıl hirslaniyordur kim bilir tontis ya yerim onun ellerini😍 eğer belirti yoksa sıkıntı yok canım ozmn ya inşallah da olmaz odaklandiklari şey farklı olduğu için 🤲🏻
Poncikkkk DennizsMommy geçen ben bir pst açmıştım bebeğim alkış Baybay falan yapmıyor diye bir anne yorum yapmıştı ilk çocuğunun erken ikinci çocuğunun geç yürüdüğünü geç emeklediğini yzmıştı her bebeğin gelişimi farklı bnm bebeğim 8 aylık daha geriye doğru emekliyo düzgün emekleme yok
2103mnl DennizsMommy bencede öyle yakında ki oyuncağı almaya bile useniyor bana bakior istediği zaman