Emekleme gelişim göstergesi değildir. Önce bunu söyleyeyim eğer gelişim açısından düşünüyorsanız kafanıza takmayın çünkü gelişim göstergesi değil. Benim kızım emeklemeye başlamadan önce ayaklarının altına ellerimi koyardım o emeklemeye çalışırdı. O ayaklarıyla elimin içini itekledikçe ilerledikçe emeklemenenin ne olduğunu öğrenirdi. Bir de yanında emekler gibi yapıp ne olduğunu gösterdim birkaç kez. Bunu yaptım çünkü kızım emeklemeye başlayıp devamını getirmediği için kendi kendine kızıyordu. 😄😄