Hazal1 Çok geçmiş olsun canım ama bence senin kendini hırpaladığın kadar büyütülecek bir durum değil bu. Doktorunun yorumu nedir bilmiyorum ama bizim sarılığımız 3 ay sürdü, 3 ayımız dolunca bitti. Değerlerimize iki kez baktırdık, 11-12 civarıydı ilk 40 günün içinde. Oğlum ayda bir buçuk kiloya yakın kilo alıyordu, yani beslenmesi de iyiydi. Anne sütü sarılığı diye bir şey de var ayrıca. Bence sıkma canını😊