Hazal1 e inmis bak ne guzel sen moralini yüksek tut inan bana bide bana diyorlardiki bebeğinin yanında yada başkalarına bebeğim sarılık oldu cumleisni kullanma daha çok artıyor tabi batıl inançtır ama gerçekten sürekli tekrarladıkça arttı bence hep pozitif düşün emin ol geçer güzel bak bebeğine herşey düzelecektir onu bol bol sev her ortama da sokma opulmesin çocuk