Mavisdrn benim bebeğim bacağı titriyordu, bu gayet normal bi durummuş.epey araştırmıştım nette. Ve zamanla kayboluyor bu durum, hatta ben karnıımdayken bile hissedersim titrediğini.Ama aynı araştırmalarım gibi oldu, 6 aya kalmadan zamanla kendisi geçti.ama çok isterserseniz nörülogda bir eeg çektirebilirainiz