Norveckizi hic dogru oldugunu düşünmüyorum kapatarak o bolgeyi bakteriye acik hale getirmis hava almasi lazim mikrop kapmamasi icin ne bileyim tuhaf geldi dr dan dra fark var sanirim dedigim gibi uc sezeryan dogum yaptim 24 saat kapali kaldi acildi temizlendi eve geldim dusumu aldim asla kapatmadim bir sikintida yasamadim