Norveckizi Göbeğiniz yara izinizin üstüme geliyorsa batikonla temizleyip daha sonra steril bir kuru sarkı bezi koyup iç çamaşırınızı çekin . Terleyip iltihap olmasını engeller . 1 hafta öyle yap demişti doktorum, 1 haftanın sonunda bıraktım sargı bezi koymayı ama kötü koku geldi kızardı , bir süre daha devam ettim .