Yigitn @“Thedespott” bizim ki ilerlemisti çok aşırı çıkmıştı o kadar korktuk ama gecti sizinki ileri değilmiş gecer Allahın izniyle
busraoztkn Thedespott ilerlemişti ilk başlarda o kadar dışarıda değildi ben çok aldırış etmemiştim ama sonradan biraz daha çıktı şu anda hiç yok diyebilirim
Thedespott İnşallah bakalım büyüyünce gaz da geçer ıkınma da inşallah ama işte bebeğimi böyle görmek üzüyor o acı çekmesin ben çekeyim diyorum hep