Hanımlar merhaba bebem 1 ay 2 günlük dün doktor kontrolü vardı yavrumda göbek fıtığı varmış çok ıkınmaktan ve gazdan olurmuş ve bu ara sürekli ağlamaya başladı . Bebesi göbek fıtığı problemi yaşayan tecrübeli annemiz var mı aranızda ne zaman geçti nasıl geçecek çocukta neleri gözlemledi ağlaması uykusu gazı nasıldı ?