Havva450 Rabiaelf Al benden de o kadar hep stresini yaşıyorum emecek mi🙄hep sabır gerektiriyor hep uğraş gerektiriyor umarım sana yardım edecek birisi vardır
Rabiaelf Havva450 3. Ayla alakalı bir durum olabilir mi acaba 😒 bizim de 1 hafta sonra 3 aylık olacak
Havva450 Rabiaelf Herşey olabilir ama bebeğin emmemesi kadar kötü birşey yok hele biberon almıyorsa.lansinoh almıştık olmadı bir de bugün Philips event alcam deneyecem bakalım inşallah tutar
Rabiaelf Havva450 ben de lansinoh kullanıyorum ama benimki mamanın tadını aldıktan sonra geri çekiliyor. Aptamil kullanıyordum bu durum devam ederse mama değişikliği yapacağım bende
Havva450 Rabiaelf Benimki mamanın tadıyla alakalı değil ağzında biberon hiç oynatmıyor hiç.Simdi Philips event aldım deneyecem alırsa sizinle de paylaşırım
Havva450 Rabiaelf Denedim Philips event biberonu yok almadı verdigim paraya mı aciyayim çektiğim eziyete mi şaşırdım 😱