SareLinaM bebekler ara ara yapıyor bunu sanırım, ben de ciddi bir redd yedim, meme görünce öcü görmüş gibi çığlık atıyordu. Sütüm hepten kesilmesin diye sagdim hep, her aciktiginda mamadan önce hep meme teklif ettim uyanıkken kabul etmedi ama uyurken genelde emdi. Şimdi üç buçuk aylık olacağız maşallah diyeyim ikisini de emiyor. Yıpratıcı bir süreç ama pes etmeyin, benimki de biberon kullandı hep hlaa da kullanır sütüm az gelince mama veriyorum. Reddin sebebi biberon değildi bende, siz de pozitif düşünüp geçeceğine inanın. Her fırsatta teklif edin, o süreci atlatınca düzelir inşallah