Banunur iyi hamdolsun ama bir şeyi yoktu kızımın sürekli kontrol ederim ki hasta bile değildi o gün sabahta normal uyandık kahvaltısını yaptırdım sonra tırnaklarını kestim babası balkona çıkardı sonra içeri girdi bir şey oluyor diye ne olduğunu anlamadık bile hastanede söylediler nöbet geçirdiğini 14 aylıkti bir de o zaman