Kuzeymomss Merybaser bende o yüzden dedim zaten canım, benim bebeğim 2.5 aylıkken ateşi 39a çıktı çok şükür birşey olmadı. Zaten sadece ateş ile geçirilmiyor. Titreme, kasılma, bir yere odaklanma da belirtileri o yüzden öyle dedim
Merybaser Kuzeymomss aynen öyle Burada bahsedilen ateşli havale. Yoksa bir sürü nöbet çeşitleri var maalesef 😞
Kuzeymomss Merybaser kesinlikle. Benim bebeğim 9 günlükken nöbet gibi birşey geçirdi, titreyip kasılıyordu. Apar topar yoğun bakıma aldılar, soğuk havaleden şüphelenip. Yani sadece bir ateş ile değil, önemli olan ateşi ve bebeği takip etmek
Banunur Kuzeymomss yok hayır havale geçirmedi ateşi en fazla 38,5 gördü hemen duş aldirdim Dr da gittik boğaz enfeksiyonu çıkmıştı havale olsa biz anlar miyiz diye merak ttim onun için sordum
Kuzeymomss Banunur yok ben size yazmamıştım başka bir arkadaşa yazdım. Ama havale geçirse anlarsınız. Hareketlerinden bakışlarından
Banunur Merybaser sizin bebeginjz 6 aylıktan küçükken mi 39 dereceyi gördü ve birşey olmadı tam anlamadim
Merybaser Banunur evet 6 aylıktan önce 9 u gördü ama hiç birşey olmadı . 6 buçuk aylıkken 38 ateşle havale geçirdi . Ama genetik çok fazla etkiliyormuş . Eşimin ailesi hep geçirmişler ben bunu hastaneye öğrendim tabii 🙁
Asyakus123 Banunur canım benim kızım geçirdi bundan bi 5 ay önce falan. Ateşide çok yüksek değildi. Doktorlar şunu söylüyor bir bebek havale geçirekçekse önleyemezsin ateşi 37 de olsa geçirir 39 da olsa geçirir.
Banunur Merybaser eşim bebekliginde geçirmemiş bende 2 yaşında zehirlenme yasamisim ateşim varmış ama havale geçirmemişim etrafında da yok diye biliyorum
Minigimm1 Kuzeymomss yo hayır ateşli havale dediler, hiç bir şeyi yoktu birden babasının kucağında titremeye başladı dudakları morardı falan sonra hastanede 2 defa daha oldu benim kucağımdayken işte nöbet geçirirken ateşi yükseliyordu
Banunur Minigimm1 ateşli havale olması için bebeğin ateşinin olması gerekmez mi? Bebeğiniz nasıl peki
Kuzeymomss Minigimm1 benim bildiğim soğuk havalede ateş olmaz. Çünkü 9 günlükken benimde bebeğim birden titremeye kasılma ya başlamıştı soğuk havaleden şüphelenip hemen yoğun bakıma almışlardı
Minigimm1 Banunur iyi hamdolsun ama bir şeyi yoktu kızımın sürekli kontrol ederim ki hasta bile değildi o gün sabahta normal uyandık kahvaltısını yaptırdım sonra tırnaklarını kestim babası balkona çıkardı sonra içeri girdi bir şey oluyor diye ne olduğunu anlamadık bile hastanede söylediler nöbet geçirdiğini 14 aylıkti bir de o zaman
Minigimm1 Banunur hatta ondan 2 ay önce kadar grip olmuştu ateşi yükselmişti kıpkırmızı oldu hastane de kendimi paraladim nöbet geçirecek diye ama o zaman bile geçirmemişti