gulay_candemir Aloaveraaaa Aynen öyle olacak Çekiliş çıktığında ev fiyatları uçmuş olacak Biz üç yıl önce 250 TL ye yazılmıştık
Zlm Aloaveraaaa biyle diracagina altını al öyle dursun emin evim gibi segleri tama araştırmadım ama benim birikimim olsa hazır altında dusmusken altın alırım o altında duruken araştırır karar veririm
OptimusPrime Aloaveraaaa Ben bunlardan bir kaç tanesinin battığını duydum. Bir kaç arkadaşımızın parası yalan oldu. Bence girmeyin.
gulay_candemir OptimusPrime Yapmayın gerçekten mi İnşallah öyle bir şey olmaz Üç yıllık emekleriniz hiç olur Birde benim hayallerim
Aloaveraaaa OptimusPrime benim ailemden iki kişi birevimden aldılar ev. Farklı firma mi acaba batanlar.
OptimusPrime Aloaveraaaa Hangi firma bilmiyorum ama böyle bir yerdi. Buralara güvenmiyorum ben. Bence kendiniz yapın ne yapacaksanız..