Aloaveraaaa mysa2 evet 2 yıla bu ev fiyatlarıda kalmaz ama nasıl yapicaz nereden başlıyip ev alicaz bilmiyorum ya. Alan nasi ev alıyor nasıl yapıyorlar acaba
mysa2 Aloaveraaaa kredi canım bende zamanında kredi çekip almıstım 2016 senesinde o zman da zordu tabi ödeme ama şimdiye bakınca bedava almışım . Suan hersey zor allah yardım etsin
Aloaveraaaa Aloneeee evet aynen buda var. Ama altında düşündürüyor biri ya düşerse felan diye stres yapıyorum
Zeynepefem Aloaveraaaa hayır kredi değil yarısını altınlarını verdim yarısı da eşimin babası arabasını satıp vermişti 150 bin civarına almıştık zaten
Aloaveraaaa Zeynepefem 3 yıl önce yeni evlendiğimde keşke alsaydık diyorum ama nereden bilicen araba öncelik ihtiyaç gibi geldi. Hayırlı olsun eviniz huzurla oturun☺️
momybaby Aloaveraaaa bu enflasyon ortaminda soylediginiz ev alma sistemleri bnce mantkli degil. ben olsam sepet yaparim. yani parayi farklı yatirim ve birikim araclarina bolerim. yani mesela yuzde 30 hisse yuzde 30 fon yuzde 40 altin
Aloaveraaaa momybaby hisseyi diye ama araştırmadım. Bitcoin gibi batma durumu olur mu acaba? Bilginiz var mı
[silindi] Aloaveraaaa asla kumbara tarzı yerlere girme. güvenilir olmamasının yanında alacağın para da enflasyon karşısında ezilecek ce o parayla ev alamayacaksın. altın döviz artık ne istiyorsan yatır hepsi değerli.
Aloaveraaaa [silindi] evet 2 yıla fiyatlar ucucak belkide ama hani insan der ya biryerden basliyim belki sonunu görürüm. Bı yerden başlamak gerek. 10 yıl boyunca altın alsam 10 yıl sonunda ev alabilir miyim acaba?
Aloaveraaaa mysa2 evet sizin aldığınız dönemde abimde aldı çok zorlandı ama şuan kiradanda ucuz oldu kredisi. hani derler ya hayata geç kaldık biz. Öyle bi doneme denk geldi ki gençliğimiz daha 30 lu yaslara varmadan geçim derdi sardı bizi. Allah gerçekten yardımcımız olsun.
momybaby Aloaveraaaa yok hayir. iyi sirketler alirsaniz sknti yok. sasa, hektas vs. bunlar altindan cok kazandirdi hep. kat kat hemde😃 fonda alabilirsiniz. ben de hepsi var ama cocugum için sasa hektas alicam uzun vade. bozmamak uzere
gulay_candemir Aloaveraaaa Paranız ne kadar bilmiyorum ama Ev alabiliyorsaniz alın Ama sakın fuzul ev gibi yerleri tercih etmeyin Biz üç yıl önce yazıldık ama hâlen çıkmadı Çekiliştw ne zaman çıkacak bilmiyorum Her ay heyecanla bekliyorum Ama yine çıkmıyor 22 yıldır kiracıyız Fuzul ev benim için bir umuttu ama çıkmıyor Şimdi bana soran herkese yazılmayin diyorum Keşke Kredi çekip ev alsaydık yıllar önce
Aloaveraaaa gulay_candemir ev alacak kadar değil peşinati anca karşılar. Çekilişte çıkmayınca size ev alın diyene kadar ev fiyatları uçmuş olacak. Dediğiniz gibi kredi çekmek daha mantıklı ama tek maaşla krediyi karşılamakta çok zor su devirde. Ne kadarlık eve yazilmistiniz 3 yıl önce?
mysa2 Aloaveraaaa evet o zman 2350 ödüyorduk mesela zorlanıyorduk öderken krediyi 6 senelik almıştık . Suan kiracımız uygun oturuyor ama mesela çıksa baskasına versem 6000 kira değeri var satsam 2 trilyon gibi . Suan 2 arabamız var satsak yine kredi cekmemiz gerekiyor ev için gerçekten çok çok zor bi dönem
gulay_candemir Aloaveraaaa Aynen öyle olacak Çekiliş çıktığında ev fiyatları uçmuş olacak Biz üç yıl önce 250 TL ye yazılmıştık
yagmurks Kesinlikle gelişmekte olan bir yerde tanıdığınız varsa civarı araştırın ve arsa alın. Arsalar katlaya katlaya gidiyor ve gün geliyor evin önüne geçiyor.
aydangok Aloaveraaaa normalde bu sorunun cevabı ev ama amaç dediğiniz yerlere yazılmaksa asla oralara paranızı vermeyin. Kendiniz krediyle ev alabiliyorsanız alın alamıyorsanız dövizde altında fonda karışık bir şekilde dursun en azından değer kaybetmez. Biriktirmeye devam edin.