lalbg benım hiç sütüm yoktu cocugumu mama ile büyüttüm.İlk mama aldıgımda 80 tl ile baslatıp 300 küsürleri vs gordum.Ve 350 gram mama sadece üc gün yetiyordu bana.Ben asgari ücretli olsaydım nasıl karsılayacaktım bunu?Esim ve ben vicdan azabından kahrolurdum.Ve bir yerlerde alamayan annelerin babaların olduklarını bilmek bile benı kahrediyor.Artık bunlara bir son verilmeli.Sırf bir kesımı savunmak için bunlarada göz yuman varsa allahta bildigi gibi yapsın.