Deletedmom_41
“hayat” çok ucuz.
Insan hayati, kadin hayatı, hayvan hayatı.. Cok ucuz ve önemsiz.
Bir magandanin trafikte birden bire dellenmesine
Evdeki sofranın 5 dakika geç kurulmasina
Sokaktan geçerken gülümsüyor olmana
Kıyafetinin şekline
Ve bazen sadece doğman/varolman sebebiyle bitebilecek, sonebilecek kadar ucuz.
Hayatının bu kadar değersiz sayıldığı yaşam alaninda ise tüm bunlara ragmen “geçim” cok pahali.
Kim bilir.. Belki geçinmeyi bile layık görmediklerinden…