ikizannesi_25 zeka kartları almıştım ikisinide yatırıp onlarla göz takibi yaptırıyordum, çok yorgun değilsem kartları anlatıyordum ama bazende iki kelime edecek halim olmuyordu :) ikiz emzirme yastığı aldım ona yüz üstü 3-5 dakika yatırıyordum, ayrı ayrı oyun halısı aldım onda çok güzel oyalanıyorlar. Bazende sadece ağlamadan yatıyorlardı sürekli bir aktivite yapmak zorundaymışız gibi geliyor ama enerji kalmıyor gün içerisinde kendine dinlenme fırsatı yarat