ikizannesi_25 bir hafta sürekli gözlemledim kaçta uyanıyorlar kaçta uyuyorlar diye. Sonra uyanık kalma sürelerine göre tam saatinde yataklarına götürüp yanlarına bende uzandım. İlk başta çok direndiler uyumadıkça huzursuz oldular bir hafta manuel standart anakucağında sallamaya döndüm. Çok hafif hafif salladım tam uyumadan bıraktım sallamayı uyanır gibi olunca salladım. Bir haftada alıştılar ve sallamadan anakucağında yanlarında saçlarıyla oynayınca uyudular. Şimdide aynı yatakta yatıyorlar bende ortalarına oturuyorum ikisinide pış pış yapıyorum . 6 aydan sonra tam oturmaya başlayınca oyalanıyorlar kendileri ama bu defada dönme, emekleme, ayağa kalkma, düşme başlıyor. Biraz daha rahat oluyorsunuz ama düşer mi korkusundan yalnız bırakmaya gelmiyor.