Benim bebeğim de 1 aylık emdikten sonra gaz çıkarmak için uğraşırken uyanıyor tekrar emmek istiyor emme süreci 2 saati buluyo bazen. Meme vermeyince de ağlıyor ne yapacağımı şaşırıyorum. Gazını çıkarmadan yatırınca da bağırsaklara iniyor gaz sancısı çekiyor. İlk çocuğum ne yapacağımı şaşırdım resmen