Huma_kus34 Valla en son film çekildik altı aylık olmuştu artık. Çıkarmadık sanırım. Hatırlayamıyorum dokuz aylık olduk çok şükür ve doktor tamamen geçmiş dedi, bir yaşa kadar takip edelim mi dedi yok gerek yok dedi, insan ama yine de korkuyor pimpirikleniyor, yaşımıza girelim sonra bir kere daha çektireceğim