Huma_kus34 Kızlar bebeklerinizin bacaklarını ölçerimisiniz biri diğerinden bir tik uzunmu yoksa bizdeki sorun var kafama taktım 😞 biz yetişkinlerin bacaklarımızı ölctüğümüzde biri bir tik uzun oluyor bebeklerde nasıl bılmıyorum ölçüp bana cavp verırmisiniz
Mirsim Huma_kus34 uzunluk olarak ölçmedim hiç ama yanyana getirip diz kapağı çıkıntılarınin eşitliğine bakmıştım bı ara
Huma_kus34 Alnalprdha şey kalça sorunumuz vardı pavlik bandajı falan taktık da oyüzden pskoljım bozuldu 😵💫
Canel Huma_kus34 kalça ultrasonunuzda bişey çıkmadıysa sıkıntı yoktur evham yapmayın kontrollerde illaki doktor fark ederdi bişey olsa
Huma_kus34 Znurr aynımı olur farklı sağ kasımızla sol kaşımız bır olmadıgı gıbı genelde farklı oluyor dıye bızımki bir tık uzun gıbı doktora gıdıcez de merk ettım
Znurr Huma_kus34 aynı olur derken bizim gibi aynı olur demek istedimm🤦🏻♀️ Arada çok bi fark yoksa bu kadar endişe etmeyinn🌸
Huma_kus34 Canel işte takıp altındayız doktor bırkerede bakmadı bacaklarına hep ultrasondan baktı bandaj falan kullandık
Veragillerden Huma_kus34 O kalça ultrasonu olduğu zaman sorun çıktığı zaman öyleydi. Altıncı ayda cihazı çıkarttık. Geçti çok şükür.
Huma_kus34 Mirsim peki eşitmi nasıl ben kendıme baktım meslea eşit degıl farklı artık pskojıkmen dışarda gördüğüm çocukların bogumlarına veya eşitliklerine bakıyorum uzaktan 🙁🙁
Huma_kus34 Veragillerden bizim kalçamız yerındeymiş sadce cekirdekleri dedıkleri şey görünmüyor dedi sizin nasıldı
Veragillerden Huma_kus34 Kalça ile ilgili bir problemimiz yoktu bizim de. Sol bacak gelişim geriliği olarak geçiyordu.
Mirsim Huma_kus34 evet eşit zaten eşit olması gerekiyor bacaklar eşit ama ayaklar kimsede eşit degildir
Veragillerden Huma_kus34 Dört ay taktık. Bizim pavlik bandajına göre bir tık daha iyi. Ama tabi ki çok zordu. Sürekli takılı, banyo neredeyse yaptırmadık. Hep cihaz vardı :(