la_leomer ozlemtsd seninki yine iyi süresi benim oğlum ilk günden beri 5 dk sonra bırakır kendi zorumla en fazla 10 dk duruyor
ozlemtsd la_leomer Canımı sıkmıyım o zaman boş yere inşallah benim bebeğimde 6 ay kadar emerde anne sütü almış oluur😊
tommbuulyanakk_49 ozlemtsd 4buçuk ayına kadar meme aldı sonra ek gıdaya da geçtik doktor gözetiminde yani 6 ayına gelene kadar zaten çoğu şeyi yerdi iştahlı bi bebekti çok şükür öyle öyle bir yaşındayız 🥰 şuan sofraya bırakırım bizimle herşey yer onun dışında ona çorbalar yapıyorum ….☺️
S123mrv Bizde 36.günlüğüz doktor da hemşire de 2 saatte bir 15 dk toplam durma süresi olsun demişti hep öyle ilerledik kilo alımı da çok iyi şükür 15 dk dan fazlası emzik konumuna geçiyor dedi doktor