ozlemtsd Bebeğim 41 günlük emince memeden 20 25 dk sonra ayrılıyor sonra daha tutmuyor normal mi acaba sizinkiler nasıllar? Bazen 15 dk bile emip bıraktığı oluyor canım sıkılıyor az emiyor diye🥹🥹
Betul-08 ozlemtsd az mı benimki 5 dk emiyor 😂 15 dk hiç görmedim ben çok küçükken o kadardı şuan 52 günlük
Dondurmalikahve ozlemtsd Az mı 😀 ayına göre gayet uzun emiyor o ayda oğlum 10 15 dk emerdi tek memeyi
Betul-08 ozlemtsd bana göre seninki çok iyi amü benim sütüm çok tanzikli bebeğim hemen doyuyor kilosuda gayet yerinde 52 günlük 4800 kilo 3 kilo doğmuştu her bebeğinki farklı o yüzden kilosu bez sayısı iyiyse buna takılma
Dondurmalikahve ozlemtsd Gündüz 25, gece 28 ay emdi 2. ayında daha kısa emerdi. 2 ayından sonra 5 7 dk emerdi sadece anne sütü ile ilerledik
ozlemtsd Papatya2636 Ay bana az geliyor ne bileyim😂🙈 uzmanlar yarım saat gln diyorlar ya ona göre dedim🙈
Papatya2636 ozlemtsd valla canım hiç takma sürelere atak haftalarında krize girersin😂çok az emiyorlar ben bu yüzden mama başladım
ozlemtsd Papatya2636 Hadi ya daha atak haftaları da mı var🥹 memeyi sor tutturdum zaten birde atak haftasınolursa ooo
tommbuulyanakk_49 ozlemtsd Maşallah iyi bence sizinki 🥰 Benimkide şuan bir yaş ve hiçbir zaman 15 20 dkyı bulmamıştır tek memeyle hep 3 5 dk taş çatlasın 10 dk emmiştir🤷🏻♀️🙄
tommbuulyanakk_49 ozlemtsd 4buçuk ayına kadar meme aldı sonra ek gıdaya da geçtik doktor gözetiminde yani 6 ayına gelene kadar zaten çoğu şeyi yerdi iştahlı bi bebekti çok şükür öyle öyle bir yaşındayız 🥰 şuan sofraya bırakırım bizimle herşey yer onun dışında ona çorbalar yapıyorum ….☺️