DlrOzn eğer laktoz intoleransı varsa diyet değil damla vermesi gerekir çünkü ne kadar diyet yaparsanız yapın anne sütündeki laktoZ yok olmaZ ve bizim bebeklerimizin bağırsakları tam da bu enzimi sindiremiyor zaten damlayı da bu yüzden kullanıyoruz. Ben çocuk alerji doktorumuz ile yürüttüm bu süreci ve 4,5 aylık olana kadar anne sütünü Relactaz damla ile verdik. Çok küçük oldukları için aynı zamanda süt ürünleri alerjisi olabilir diye diyet de yaptım ama damla vermiyorsanız diyetle tek başına bebeğinizin sıkıntıları geçmez ki. Tabi bizim kaka testiyle laktoz intoleransı olduğu kesindi.