tosbikannesiiiiiii Aç olduğu halde memeyi tutup bırakıyor sürekli, sancısı var gibi kıvranıyor, kakası çok sulu ishal gibi ( yenideoğanda öyle olur diyorlar) , mukuslu ve bazen pütürlü ve genelde gürültülü kaka , huysuz ve sürekli mızmız, yüzünde boynunda kırmızı döküntüleri var(yenidoğanda olur diyorlar) , çok fazla midesi ağzına geliyor ara ara da kusuyor ( Reflü olabilir diyorlar) . Egzama mı değil mi ayırt edemediğim kaş diplerinde çok hafif beyazlık. Kuşak arkasında da var gibi sanki. Eşime sorarsanız sadece abartıp evham yapıyorum. Bebeğin bi şeyi yok sen aklını takıp durma diyo. Daha 40 günlük olduğu için hangileri normal hangileri belirti ayırt edemiyorum. İlk bebeğim.
DlrOzn