birpapatyaannesi uyanmıyor gece hiç canım benim oğlum bi yatıyor sabah kalkıyor işte doğduğundan beri neredeyse bu şekilde ilk zamanlarda da zaten kurulu saat gibiydi gece bile olsa mama saati geldiğinde kendiliğinden uyanıyordu sonralarında uyanmamaya başladı bende kaldırmadım hiç zaten doktorumuzda kaldırma dedi şuan 6.5 aylık 4 saatte bi mamasını 150 ml yiyor ek gıdada alıyor