Zynpysfasf bende öyle 2 buçuk 3 aylıkken bırakmıştım gece mama vermeyi. Hiç içmek istemiyordu en son bende bıraktım şuan 6 aylik hala da gece mama için uyandığını bilmem. Değişik bi kızım var 😀Sabah uyanır 5 de 6 da ancak ozaman içer. Istahsiz oluyor sanırım bizimkiler, baksana herkes 2 yaşına kadar nerdeyse gece besliyor şok oldum okuyunca burda