Mizmizmyrtle Mstfcnr belirti olarak yaşamadım bilemiyorum o yüzden ilk zamanlar normal yiyordum 5. Aydan sonra 3 kişilik yiyordum resmen
Mstfcnr Deletedmom_22 ben uykudan uyanır kusardım düşün 63 kilo ile hamile kaldım 72 kg ile doğuma girdim çocuğum 2300 kg doğdu ve yanımda kimse yoktu yeri geldi bi tas çorbaya muhtaç kaldım düşün
Mizmizmyrtle Deletedmom_22 öyle deme o kadar kilo almakta iyi değildi kendimi taşıyamıyordum o zamanlar biraz benim de midem bulanaydı o kadar yemeseydim iyiydi ksskskdksdjwkdskd
Mstfcnr Mizmizmyrtle tövbe de valla kusmak kadar igrenc bisey yok benim evin her köşesinde poşet vardı öle kusardım tek kilo alsaydım da kusmasaydım
Mizmizmyrtle Mstfcnr o kilolar ne kadar zor veriliyor biliyor musun 🥹🥹🥹 canım çıktı canım göbeğim çıktı zayıflayana kadar o kadar alışmışım ki hamileyken istediğimi istediğim kadar yemeye çok zordu