2-erkekannesii okul öncesi öğretmeniyim ve okurken sınıfımızda 3 5 tane erkek öğretmen adayı vardı. Evet çok çok iyi öğretmen olabilirler neşeli yenilikçi eğlenceli. Ama ben okul öncesi için erkek tercih etmezdim. 1. Sınıftan sonra erkek kadın farketmez önemli olan güvenilir ve iyi eğitimci olması. Fakat okul öncesi için durum çok farklı. 1. si çocuk ilk defa evden ayrılıyor ve her ne kadar öz bakımlarını kendi evde yapıyor olsa da ihtiyaç olduğu yerler oluyor. Mesela yardımcı abla yok ve çocuk tuvalete gidince bir problem yaşadı. En basiti diyelim ki üzerine işedi. Ve öğretmen yardımcı olmak zorunda. Şahsen bunun kadın öğretmen olmasını tRrcih ederim. Bu sadece küçük bir örnek bunun gibi sayısız örnek var sınıf Ortamında. Sınıf öğretmenleri çocukla okul öncesi kadar iç içe değildir her öğrencinin sırada oturduğu sınıf ortamı vardır ama okul öncesinde hep iç içeyiz. Yeri gelir öğrenci kucağınıza çıkar yeri gelir sarılıp öper. El el oyunlar oynanır, yemekler yenir danslar edilir. Terledi ise müdahale edilir, tuvalete giderken pantolon düğmesi açılır, yani samimi bir ev ortamı olur. Bu yüzden özellikle bir kızım varsa bunları bir kadın öğretmenle yapmasını tercih ederim. Çünkü bu devirde kimseye güvenemem.