Benim eski okulumda da vardı,bu okulumda da var..gayet de güzel çalışıyorlar..sevecen,iletişimleri süper cocuklarla..gördüğüm kadariyla..tuvalet konusunda ya da bir bayan öğretmenle daha rahat olunabilecek konularda endişe eden annelerimiz olmuş..yardımcı ablalar oluyor zaten öğretmenlerin yanında benim bildiğim,onlarla bu durumu hallediyorlardir diye dusunuyorum