Hemsireanneizmir kutsalmavi a101 den hazir borek al 4 tepsi ispanakli peynirli pişir at önlerine eşinede soylersin bi tatlı alsın yanına cayda yaparsın oldu bitti
Nazlican kutsalmavi Kek olur, ya da tatlı. Çok bir şey e gerek yok bence sonucta yemek sonrası gelir herkes tok olurlar zaten.
Huma_kus34 kutsalmavi patates salatası iki dk tarçınlı kurabıye tarta kek yap üstüne pasta kreması süsle mük erkek sonucta eşleri olsa bır tik zorlar belkı ama
Deletedmom_23 kutsalmavi Ani misafir gelirse ben yemek vs düşünmem. Eşim hemen dışarıdan yemek yaptırır. Tatlısını alır gelir. Ben bir çay demlerim sofra kurarım o kadar. O sebeple benim için ani misafir dert değil.
Kedidirokedi kutsalmavi misafirliğe gitmeyi seviyorum ama gelmesini hiç sevmiyorum 😂😂 çocuktan önce çok güzel misafir ağırlardım şimdi hiç hevesim yok kimse gelmesin istiyorum
Littlebird kutsalmavi yarına çağırılan misafir ani mi oluyor 😅 ani diyince arayıp evdeyseniz geliyoruz diyenler var ya öyle sandım