Hem biraz sitem hem de önerileriniz için geldim hanımlar. Sevgili eşim yarına müdürünü iş arkadaşlarını akşam oturmasına çağırmış. Yaparsın çayın yanına bir kek olur diyor. Ona göre zaten olur geçer dimi? Biz hanımların derdini düşünmüyor. Üstelik bir h.sonum var. Sizce pratik olabilecek şekilde ne hazırlayabilirsiniz misafirlere ne önerirsiniz?