Elisaminannesi öncelikle hayırlısı olsun inşallah güzel bir iş hayatı olur sizin için 💐 ben hevesinizi kırmak istemiyorum ama bir bayan için market işi biraz zorlayıcı oluyor, çocuğun kaç yaşında bilmiyorum ama inan ki çocukla çok zorlanıcam diye tekrar market hayatına geri dönmek istemiyorum. Bim de değil ama a101de tam 5 buçuk yıl çalıştım çok yıpratıcı bir süreçti benim için. Belki bim a101den çok daha iyidir. İnşallah memnun olursunuz. Ha bu arada a101in maaşı iyiydi ama bimin maaşı daha daha iyi bunu biliyorum 😊