Elisaminannesi Hanımlar iyi akşamlar uzun zamandır iş ariyordum bim markete cv bıraktım görüşmeye çağırdılar ve olumlu geçti yakında ise baslaycam hic tecrübem yok bim de çalışan anneler var mi bana yardımcı olacak😊🙏🙏🙏❤
Selin1234 Elisaminannesi benim eşim çalışmıştı bir kaç ay ilk önce öğretiyorlar hem mal diziyorsun hemde kasaya bakıyorsun müşteri yoksa reyonlara geçiyorsun iki şekil var biri sabah ci diğeri akşamki saat ölen 1 de gelen akşam çıkıyor birde ayda bir sayım a kaliyorsun canım bazen sabaha kadar süre biliyor
Elisaminannesi Selin1234 sabaha kadar sayım sorduğunda ertesi gün yine erkenden mi iş yerine gidiyirdu eşiniz yoksa dinlenmesi için musade ediyorlar miydi
Selin1234 Elisaminannesi eşim ben sadece 2 ay kadar çalıştı mobing yapıyorlar evinize yakın olan yerlere veriyorlar birde başka mağazada eğer eleman eksik ise sizi gondere biliyorlar
Elisaminannesi Deletedmom_73 tesekkur ederim deneme ne kadar sürüyor bir de fule ne zaman geciriyolar
Selin1234 Elisaminannesi dinlenmesi için musade ediyorlardı akşam ci ya da ertesinde hun izin veriyorlardi
Selin1234 Elisaminannesi yok hayır çalışma konusunda bu arada benin eşimde 15 yıl boyunca markette hem reyonculuk yapti hemde kurulum ekibinde di yani tecrübeliydi benim eşin çıktı özel güvenliğe geçiş yapti