Buketpoyraz geçmiş olsun. Bebeğinizde de enfeksiyon olmuş sanırım.😔 Minik top gibi bı baloncuk olabilir, rengi değişik bı sis bölge olabilir. Bunlar enfeksiyon. Ama o denli şiş ise antibiyotik krem sürün derim 1 2 gün, acı cekmesin.surekli kullanılan bişey olmayacağı için kârı zararından daha çok olur diye düşünüyorum