Merve_poyraz1 geçmiş olsun ama endişelenmeyin. Biz 5 6 kez yaşadık 3 4 seferi az enfeksiyonluydu.enfeksiyon yoksa müdahale etme zamanla uzar ama çorabı bol giydir,tırnağı hep dümdüz kes dedi doktor.enfeksiyon oldgnda antibiyotik krem sürdüm. Etleri yumuşak olduğu için tırnak batiyormus, zamanla sertlesecek dedi.hiii bir de uzayana kadar dokunmamaniz gerekiyor, ben ilk bilemeyip torpulemistim batmaya devam etmesin diye 😔😔 ağlamıştı kuzum bir iki gün yapmıştım bir de