Barlas_mom Demeteymenim bitmiş olabilir belli saatler de yapıyorlar takip edin siz yine de yazdım ben buraya herkes görsün diye ama 🤷🏻♀️
AngelMotherr Barlas_mom canım ben o ilk üstteki 2li olanı 90 almıştım 2 Ay önce kaç aylık bebeğin kaç beden aldjn
Barlas_mom AngelMotherr şuan 5,5 aylık ama 9-12 giyiyor benim oğlum. O yüzden kış giyeceği içinde 12-18 aldım
Deletedmom_23 Barlas_mom Astronot güzel de yürüyen bebek için biraz zor oluyor. Rahat yürüyemiyor bebek. Biz de 2 tane astronot var biri küçüldü olmaz da diğeri hala oluyor. Ama daha çok kısa montunu giydiririm diye düşünüyorum
Demeteymenim Barlas_mom rahatsiz ediyorum ama size birsey sormak istiyorum bende sizin aldiginiz uyku tulumlarini almayi deniyorum ama şuan %30 kuponum var yeni geldi ama kullanamiyorum bunlarda sizde oyle bir problem olmuşmuydu
Barlas_mom Demeteymenim verilen kuponların da saatlik süreleri oluyor genelde belki o yüzden olmuyordur bende öyle birşey olmadı. Lcw kod paylaşılan bir post vardı ordan başka bir kodla deneyin bir de belki size gelen kodun süresi bitmiştir
Deletedmom_23 Barlas_mom Bence ikisi de gerekli. Çok soğuk olduğunda biz karlı havada filan çıkıyoruz. O zaman astronot giydiriyorum Diğer türlü normal kışlık şişme mont.
Barlas_mom Deletedmom_23 yine indirim kovalıcaz desene ikisi birden lazımsa güzel indirim bulup kod kullanırsam üzerine iyi olur 😅 devir ekonomi devri başka türlü birşeyin alınacağı kalmamış