Barlas_mom Kızlar uyku tulumu ve normal tulumlarında indirim vardı 125-130 TL bir de 375 TL ye 125 TL indirim veriyor Lcw125 kodu ile. Ben iki tane uyku tulumu ve 2 Li normal tulumu 263 TL ye aldım koşunnnn
AngelMotherr Deletedmom_23 normal tulum diyor sanırım bende hem kupon hem üyelik indirimi vardı sömürdüm resmen e posta yenileyip duruyordum bileydim daha çok alırdım 🤣🤣🤣 2 tane tulumu 90 almıştım vay anasını
Deletedmom_23 Barlas_mom Günlük tulumların yorumlarına bakın isterseniz bugün ben de baktım da yorumdan dolayı vazgeçtim
AngelMotherr Barlas_mom canım ben o ilk üstteki 2li olanı 90 almıştım 2 Ay önce kaç aylık bebeğin kaç beden aldjn
Barlas_mom Deletedmom_23 Evet gördüm eğer beğenmezsek iade ederim o ürünü birşey olmaz Waikiki çok kurumsal herhangi birşeyde sorunsuz iade alıyor 😌
Barlas_mom Deletedmom_23 Bu ürün de güzelmiş ama biz hevesimizi aldık ondan 0-3 vardı iki tane baya giydi. Astronot bakıcam bu kış için 😌
Deletedmom_23 Barlas_mom Astronot güzel de yürüyen bebek için biraz zor oluyor. Rahat yürüyemiyor bebek. Biz de 2 tane astronot var biri küçüldü olmaz da diğeri hala oluyor. Ama daha çok kısa montunu giydiririm diye düşünüyorum