goktug_oguz2022 Yani boşa bir ton para verme derim tabiki tavsiyem bu sizin tercihiniz. Çünkü cidden küçük oldukları için rahat oluyor ben emzik sürekli verdim kulağıda etkilenmedi bı kalkarken ve inerken hafif irkildi elini tuttum bende bu şekilde inşallah rahat bir yolculuk geçirirsiniz