goktug_oguz2022 Yani biz almamıştık öyle puseti koltuğa konulur mu bilmiyorum açıkçası sadece 2 yetişkin bir bebek seçmiştik puset veya oto koltuğuyla alacaklarını sanmıyorum arayıp sorun yine de. Bebeğe sadece 50 60 TL fark almışlardı kemer vermişlerdi girişte kemeri kendime bağlayıp kucağımda tutmuştum zaten 1 buçuk saat sürmüştü bence boşuna koltuk alma derim yine de sen bilirsin