Rav-Ebu inşallah kolayca atlatırsınız siz de. Benim kızım çokta hareketli bir çocuk onun da etkisinin olduğunu düşünüyorum. 2 deda ağrı belirtisi yaşadık çok ağladı eğilemedi ve bacağını kaldıramadı onun dışında hep koştu zıpladı. Tekrarlama durumunu bilmiyorum açıkçası doktora da sormadım