Rav-Ebu benim kızımda 3 ay önce 20 aylıkken sol böbreğinde iki tane taş gördüler. Nefrolojiye gittik boyutları kanaldan geçebilecek kadar olduğu için takip edeceğiz dedi. Sadece bol su içecek dedi. İdrarda kan belirtisiyle gitmiştik biz bir daha kan gelirse direk getirin demişti çok şükür birdaha olmadı. Kızım da bol su içti çok şükür bir süre önce bezinde kum gibi döktü. Geçen hafta da kontrolümüz vardı bizim taşlar düşmüş artık kurtulduk çok şükür