Elifmoms merhaba,
Bilenler bilir, benim en zorlandığım süreçlerden biriydi bu. Kızım klozet ve lazımlığı reddetti. İkisine de oturmak istemedi. Hem 2 adet klozet aparatı, hem 2 adet lazımlık vardı evde. Yok ses çıkaran, yok pofidik olan, üstünde hayvanlar olan, basamaklı olan…
Hepsi kenarda durdu.
Baktım olmuyor, inat ediyor yapmamaya;
İstersen duşakabine yapabilirsin diye bir teklifte bulundum. Başta “pis olur” dedi ama temizleyeceğimi, çişini ve kakasını yapınca çok rahatlayacağını, onlara bay bay diyeceğimizi söyledim. İtiraz etmedi ve yaptı. Benim için devrim niteliğinde bi andı.
Heveslenmesi adına annem de ben de üstünde kedi, sincap gibi ızık vızıklar olan külotlar aldık. 😁 Heves edip giydi gerçekten.
Böylelikle bezden kurtulmuş olduk.
Benim için öncelik bezden kurtulmaktı.
Şu an duşakabin çiş ve kaka yapmak için önceliği olsa da, ara ara klozete de oturmaya başladı çok şükür.🙈
İsterseniz bunu bir deneyin.
Klozetten korkuyor olabilir. Lazımlığa neden yapmadı onu bilemiyorum ama hoşlanmadığı aşikardı. Duşakabin❤️Ben.😁